FOTO MEDŽIOKLĖ
Išlaisvinkite kūrybiškumą, prisiminkite įmones vertybes ir identitetą dirbant nuotoliniu būdu.
Tai tikras fantazijos išbandymas, kurio metu žaidimo dalyviai turi užfiksuoti patį geriausią foto kadrą pagal detaliai apibūdintas užduotis. Norint įveikti užduotis teks pamiršti komforto zoną, mąstyti kūrybiškai ir greitai reaguoti į susiklosčiusią situaciją norint pergudrauti užduočių sąlygas.
Galimos dvi žaidimo variacijos:
1.Žaidimas vyksta realiu metu (trukmė 2val)
2.Žaidimas vyksta savaitę, kasdien gaunant po naują užduotį.
Bendradarbiaudami su jūsų įmonės atstovais suformuosime kompetetingą komisiją, kuri vertins nuotraukas (gali būti kolegos iš kitų padalinių, vadovai ar pan).
Dalyvių skaičius: maksimalus dalyvių skaičius neribojamas.
VIDEO MEDŽIOKLĖ
Pramoga stiprinanti idėjų kūrimo ir įgyvendinimo įgūdžius, kūrybiškumą, bendradarbiavimą bei komunikaciją.
Žaidimo tikslas sukurti muzikinį video klipą. Komandos burtų keliu išsidalins gerai žinomų muzikos kūrinių klipus, gaus kriterijus pagal kuriuos turės būti kuriamas video.
Atskiruose pokalbių kambariuose komandos kurs scenarijų, dalinsis vaidmenimis ir scenomis, kurias kiekvienas individualiai įgyvendins naudodamasis mobiliuoju telefonu ar kitu filmuoti tinkamu prietaisu.
Visas komandas kuruos ir konsultuos montažo režisieriai, kurie vėliau sumontuos gautą medžiagą. Pramogos kulminacija – muzikinių video klipų premjera, nepaliks abejingų!
Žmonių skaičius komandoje: 5–10 asm.
Dalyvių skaičius: maksimalus dalyvių skaičius 100 asmenų.